fredag 24. oktober 2008

The best surprise ever!

Nesten ikke så jeg forstår det selv, men Pernille Andersen sitter i min sofa.
Min kjære, vakre, søte Pernille kom gående ned kantinetrappen i stad. Jeg som satt der helt uvitende løp selvfølgelig bort, skrek litt og fikk noen tårer i øyenkroken. Uten å ha sagt det til noen, har hun dratt hjem fra USA etter å ha vært der 3 mnd. Grunnen er enkel, hun trivdes ikke, stakkar.


Jeg er i ekstase. Jeg er så utrolig glad i jentami, og ble så glad da jeg så henne komme gående ned trappen i stad. Gikk ikke opp for meg med engang, men herregud som jeg klikka da jeg skjønte det. Så hele helgen skal jeg være med Pernille, og jeg er så glad!
Pernille + Stine = <3

3 kommentarer:

  1. :) Det var en koslig overaskelse ja:D

    SvarSlett
  2. Åååå så koselig da! Dere får kose dere masse :-)

    Jeg tar egentlig ikke imot flere bestillinger, men send meg en mail om hva du vil ha og bilder du vil jeg evt. skal bruke. Så kan jeg lage en header for deg når jeg får tid :-)

    SvarSlett
  3. ÅH, så sinnsykt fin overraskelse :-D
    fin header btw! <3

    SvarSlett