søndag 26. oktober 2008

Teach me how to drink wine

Beklager dårlig blogging, det har vært en veldig hektisk helg.
Fredagen ble jeg som sagt overrasket av min kjære Pernille som kom hjem, så helgen min har stort sett gått til selskap med henne. Lørdag var det opp klokken 7. Jeg skulle nemlig på jobb klokken 8. Hadde aldri kommet meg dit om ikke det var for at Betina hadde sendt meg mld. Jeg var nemlig så tåkete da jeg våknet at jeg ikke skjønte hvorfor vekkerklokken ringte.

Etter jobben dro jeg direkte til Pernille. Der kom Silje også, og vi spiste taco og ordnet oss. I dag skulle jentene ha ost og vin kveld hos Silje S. Så veldig fram til dette, samtidig som jeg var spent på hvordan det skulle gå med vindrikking. Sofistikerte er vi!
Var en utrolig koselig kveld, som endte med tv-titting og champagne hos Pernille med Silje, Jonas, Pernille og meg. I og med at Pernille har "jet-lag" kom vi oss ikke til drømmeland før klokken nærmet seg 6.




I dag søndag har vært deilig. Lagde deilig frokost hos Pernille, før jeg dro i hallen og så guttene spille kamp. De spilte mot en av de deiligste fyrene jeg har sett. :-) Spiste kinamat, og hadde besøk av min vakre Boa med vond fot.
Knallhelg. Hva har du gjort?

4 kommentarer:

  1. I helgen har jeg slappet av med kjæresten :) Det var herlig etter en slitsom uke på skolen :)

    SvarSlett
  2. åhhh.. ser ut som du har kost deg gitt!! <3

    SvarSlett
  3. jeg har vært på hellbillies :D

    SvarSlett
  4. koselige bilder :D
    jeg har vært på hyttetur. hihi

    SvarSlett