onsdag 22. oktober 2008

hate it or love it


Jenta i rosa silkepysj, tøfler og turban på hue er tilbake.Jeg skal fortelle dere grunnen til at jeg blogger så mye om kvelden. Ready? Here it goes. Tv3!
Jeg elsker å sitte som jeg gjør nå, i sofaen min med et glass iskald melk og knekkebrød med kryddersalami og titte på tv-kanalen. Men jeg hater reklame. Tv3 har altfor mye reklame, og rastløs som jeg er klarer ikke jeg sitte å se på alle de dårlige "bli-perfekt-med-dette-produktet" reklamene. Gjør meg sprø. Så derfor blogger jeg.
Mens jeg er i gang kan jeg fortelle noe. Dere elsker sikkert å høre om hvordan øvelseskjøringa mi går, og den går strålende. I dag kjørte jeg på motorveien med pappa, noe som var litt skummelt i begynnelsen. Liker ikke det når jeg må kjøre ut, men det gikk selvsagt bra med mine skills.
En ting som plager meg til de grader er tørre lepper. Nå som kulda kommer blir leppene mine tørrere enn tørrest, og de svir som et uvær. Smører lag på lag med alt jeg finner rundt om i huset, men ingenting ser ut til å virke. Peppersalamien gjorde bare ting verre. Den er illrød og jeg føler jeg ligner på dama som vil se ut som en katt.
Gi meg noen tips! Er desp.

1 kommentar:

  1. God nok grunn til å blogge det! :)
    prøv allovera leppemade, man får kjøpt det på apoteket, det HJELPER!

    SvarSlett