torsdag 23. oktober 2008

Windows Live

Jeg har skaffet meg den nye MSN, og jeg syns den er strålende. Isteden for at “Stine sier” kommer 10 ganger på rad om jeg er ivrig, så bare kommer det nye jeg skriver som et annet “punkt” under det forrige.
I tillegg så følger deg med windos live writer, og movie maker. Alt fornyet, og mye bedre. Nå skriver jeg i windows writer, som skriver direkte inn på bloggen. Spenstig, ikke sant?

2 Uten navn

Den kan se litt rotete ut i begynnelsen, men sånn tenkte vi jo om facebook også. Man vender seg til det.

Nå ser jeg på Will og Grace på Tvnorge, men skifter over til According to Jim på Tv3 nå. Hvilken kanal syns du er best? Tvnorge, eller Tv3?

3 kommentarer:

  1. hvor fikk du installert det? Ö finner det ikke noe sted:P

    SvarSlett
  2. Søk på "windows live messenger beta" på google, så kommer den opp. :-) Kan skrive link på bloggen din.

    SvarSlett