torsdag 16. oktober 2008

I'm a criminal

Hvorfor er fartsgrensa på rette, lange, ultrakjedelige veier 50 km/t? Som sjafør er det faktisk utrolig sakte. Jeg hater å måtte kjøre så sakte, når jeg ser det er kø bak meg. Men, jeg har faktisk ikke noe valg.
"Du må ikke la deg stresse, drit i hva de andre gjør. Sensor ser kun på hva du gjør."
Utenom min irritasjon på sakte veier, så gikk kjøretimen i dag strålende. Kjørte ved prinsdal, lamertseter, kolbotn osv. I dag var min første dag på "the big highway", og det var drit... - kjedelig. Tro det eller ei, men det er ikke så gøy å kjøre på en rett vei med kramper i foten.
Om 1 time begynner rettslæreprøven, så burde egentlig følge med på hva vikaren vår sier til oss. Men i og med at hun ikke er rettslæreprøver føler jeg ikke hun har noe god fakta å tilby meg den siste timen før "the big test." Så dermed blogger jeg, noe jeg får mye bedre kunnskap av.
Om 1,5 uke skal jeg ha den fryktede bykjøringen. Jeg blir imponert om alt går fint.

Nå må jeg passe meg, lærer'n skyter oss med en fjernkontroll.. Pass på så dere ikke mister rettigheten deres, mennesker!

2 kommentarer:

  1. Hahah, hva drømte du om meg? ;o morsomt! måtte jeg le :-) SØTA

    SvarSlett