onsdag 15. oktober 2008

Looking forward

Jeg er en type som gleder meg veldig lenge til en ting. Og er det noe jeg gleder meg veldig til, så får folk vite det. Jeg legger ikke skjul på min intensive planlegging og glede. Slik er jeg bare.
Nå gleder jeg meg masse til helgen. På fredag skal Marianne og jeg til ski og bruke penger vi ikke har. I tillegg kommer nevøen min på 4 år., som vi skal passe til lørdag eller søndag. Det blir veldig koselig. Lørdag skal mamma og pappa bort, så søss, typen og den minste nevøen min kommer og holder meg med selskap.
Vi skal på kafé besøk, spise god mat og se koselige filmer. Ole og familien skal åpne ny kafé i Drøbak i helgen, "Hos Hanna." Jeg som er i den såkalte kafé buisnessen gleder meg til å se min mulig nye hengeplass med gode venninner hver søndag.

Jeg har tips mot triste høstkvelder som dette! Det regner, er kaldt, blåser og er mørkt. Tenn et stearinlys. Ta på deg go' buksa, tøflene, lag deg en god kaffe, sett deg under pleddet og se en koselig film eller en fin serie på tv.
Jeg får ikke sagt det nok, men det er noe veldig koselig over høsten.

1 kommentar:

  1. Kjempe fint design og header på bloggen din, søtæ :-)

    SvarSlett