tirsdag 14. oktober 2008

Moonlight

I natt våknet jeg av det rareste jeg noengang har opplevd.
Siden jeg hvar halvveis i koma med én gang, så var det faktisk ganske skummelt også.
Jeg våknet av at noe lyste meg skikkelig sterkt i tryne. Visste ikke hva det var, men jeg var sikker på at det sto en mann på 4 meter utenfor vinduet mitt med lommelykt. Jeg bor nemlig i 2 etasje, så høy måtte han ha vært. Greia var det at jeg hadde rullgardina nede, men det var en liten sprekk på kanskje 2 cm på den ene siden. Der trodde jeg han hadde stappa inn denne lommelykta og titta på meg.
Med stor sorg gikk jeg ut av den varme senga og bort til vinduet. Vet dere hva det var?
Det var månen. Høres ikke så rart ut, men det var det! Den lyste kjempesterkt akkurat i tryne
mitt, akkurat i den lille sprekken ved vinduet.
Fasinerende..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar