tirsdag 14. oktober 2008

Forbilde

Mange jenter har supertynne, pene og drita kjendiser som forbilder. Jeg har min søster.
Nå sier ikke jeg at min søster er stygg og feit, men hun er dessverre ikke kjendis.
Hun er helt fantastisk. Hun er pen, har en bra kjæreste, nydelig sønn, dritfint hus og en fantastisk personlighet. Du ser henne aldri sur (bare irritert noen ganger, men det er lov) og hun har som oftest et stort smil om munnen.
Jeg blir så utrolig glad når pappa og broren min sier jeg blir mer og mer lik henne. Mye av det jeg vet vi er like på, er humøret til tider. Vi er like fjollete og innimellom tar jeg meg selv for at jeg høres ut som henne, både på det jeg sier og hvordan jeg ler.
Når jeg får lappen kommer jeg til å ta meg mange turer til henne. Elsker å være hos dem av mange grunner. Glad jeg har en søster som Lisa, og jeg er veldig glad i henne.

Har du et forbilde? - tilfelle hvem?

3 kommentarer:

  1. Aw, koselig å ha søsteren sin som forbilde da :-)

    Christina Aguilera er mitt forbilde, alltid vært vil alltid være tror jeg <3 Også ser jeg opp til mamman min!

    SvarSlett
  2. Ja, syns det selv :-D
    Søtt innlegg dette her, mihi

    SvarSlett
  3. Så søtt <3 Jeg har dessverre nesten ingen kontakt med min storesøster, noe som er veldig leit!

    SvarSlett