mandag 13. oktober 2008

Sunnhetsprogram uke 42

Etter en sinnsykt usunn helg, har jeg dårlig samvittighet som bare rakker'n.
Denne uken skal jeg lage en plan jeg skal følge. Om jeg klarer det vet jeg ikke. Eller jo, jeg skal klare det. Hver dag skal jeg spise sunn frokost - softbrød med et eller annet pålegg. Og jeg skal spise frokost, for det har jeg nemlig hørt er viktig. Lunsj på skolen blir enten grov toast, eller salat fra kantina. Uten dressing - selvfølgelig.
Middag blir det mamma lager. Denne uken skal vi nemlig spise middag sammen. Helt utrolig, jeg vet. Jeg skal ikke drikke brus i det hele tatt. Bare én av dagene i helgen.

Mandag
Joggetur. Noen fra laget skal spille kamp med damelaget, så blir ikke håndballtrening. Ikke helt sikkert jeg rekker, for skal kanskje på kino. Ha-ha..
Tirsdag
Spenst før skolen. Begynner ikke før kl 13, så skal stå opp tidligere og ta meg en tur.
Onsdag
Damekamp igjen. Vet ikke om jeg skal spille, men hvis ikke, så skal jeg ha en fri dag.
Torsdag
Håndballtrening.
Fredag
Fylletur på byyy'n. :-)

Noen som vil være med meg på en sunn uke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar