mandag 13. oktober 2008

Uendelig med penger?

Jeg tror jeg har uendelig med penger.
Jeg har så mange planer i hodet mitt, og har fått for meg at dette har jeg råd til!
Jeg skal nemlig til London å besøke Leili, jeg skal til Sveits å bo hos kusina mi, jeg skal til Berlin med klassen, jeg skal ha stor 18 års fest og jeg skal til Trysil, Syden og Danmark.
Å herregud, jeg glemte nesten at jeg skal ta lappen og skaffe meg bil.
Og ikke nok med det. Jeg er russ i 2010. Og sånn som russefeiringa har blitt, er det jo om å gjøre og bruke mest penger. Irriterende, men sikkert kjempemoro. Jeg har ingen planer om å bruke 100 000 kroner på russetiden, men blir sikkert svidd bort noen tusen, ja.
Egentlig litt ironisk, for vi har om budsjett og regnskap nå. Har en følelse av at underbevisstheten min fikk meg til å tenke veldig på dette siden vi kun snakker om penger nå (har tross alt økonomistyring), selvom jeg tror det er helt tilfeldig.
Hvordan ligger dere ann pengemessig + framtidige planer?
Men nå skal jeg lukke både facebook, msn og bloggen, for å gjør det jeg egentlig har fått beskjed om. Faens lærere som ga oss denne laptopen.

1 kommentar:

  1. Slik er det med meg også :p Jeg har visst råd til alt jeg! Ikke har jeg jobb heller, neida.

    jeg skal kjøpe høytallere denne uken, og jeg skal få nytt rom og trenger møbler. jeg skal til syden bare i juleferien og vinterferien, jeg skal til danmark med jentene, kjøpe masse julegaver, russetiden kommer jo engang også, og det skal jeg ha råd til. sydentur med jentene til sommeren og.. jeg er snart 18 og kunne tenkt meg bilen + lappen snart, egen leilighet.. er så utrolig mye. Men alt handler om prioriteringer :b ikke lett! Selvfølgelig har jeg ikke råd til alt dette på engang :(

    SvarSlett