tirsdag 21. oktober 2008

Taste of blood and rubber



Tirsdag er dagen jeg begynner 13 på skolen, og kan sove lenge. Men min tannlege liker meg ikke, og satte meg opp til time halv 9. Det vil si jeg måtte ta bussen jeg vanligvis tar.
Jeg hater å smake gummihanskene til tannlegen, høre magen hennes skrike meg de rareste lydene rett i øret og merke den kalde baksiden av speilet på tunga. Å ligge der gir meg frysninger lang ned i tærne. Men, som alltid har jeg null hull og skal nå ikke tilbake på 2 år. Herlig!
Ellers er dette en strålende morgen. Jeg har lagd meg en deilig toast, stort glass appelsinjuice og en dobbel dose latte. Hadde veldig lyst på omelett i dag, men vi hadde ikke egg. Nedtur.
Nå ser jeg selveste Hugh Grant synge i skinnbukser. Altså, jeg ser på en av de søteste filmene jeg vet om, Music and Lyrics.
Etter skolen i dag skal Marianne og jeg til ski. Blir alltid spennende å se hva jeg ender opp med, i og med at jeg egentlig ikke har penger.
Hva liker du å spise til frokost en dag du har god tid?

3 kommentarer: