søndag 30. november 2008

Det ble bra allikevel

Jeg ble heldigvis bedre i løpet av gårsdagen, og tok turen til julebordet. Marianne kom ned i 18 tiden, og vi hadde 1 time på å ordne oss. Ble super fornøyd med den nye sminken, den funket kjempebra! Endelig har jeg funnet en foundation jeg virkelig liker.

Julebordet var veldig koselig. Masse god mat og uendelig med drikke gjorde kvelden herlig. Jeg hadde liten matlyst pga magesmerter, men det var ikke no stress. For noen ble kvelden litt kort da de måtte komme seg hjem i seng, for oss andre var det en kveld fyllt med dansing, latter og sang. Baker Anderssen gjengen er ung, den er herlig og morsom. Kunne ikke bedt om en bedre arbeidsgjeng. Når du sitter rundt bordet, og får masse skryt av en kollega får du en ganske god følelse innvendig. Vanvittig koselig.

Så kvelden var bra, nå er formen bra og jeg skal snart på torget og se på juletretenninga. For første gang er det faktisk fint vær første søndag i advent, så det er en bra ting. Og btw, Ryan Sheckler er ufattelig deilig, just so you know.

Julebord 021 Julebord 086
Min nydelig kjole og ultrakule sko. Vakkert, eller hva?

6 kommentarer:

  1. Er det ikke herrehåndball, bajs :-( Da missforstod jeg da jeg så det på tv.. Faen, damehåndball blir nesten kjedelig!

    Det skal jeg :-) hæhæ! men bare hvis du begynner å slå ut håret, så skal jeg rope ut om hvor jeg fant den :-D mihi

    SvarSlett
  2. Hahahahha jeg la merke til at du hadde kommentert Ulrikke sin blogg med noe som "Folk kommer til å tilby Ali masse kameler for å kjøpe deg"
    Haha. Den kommentaren måtte jeg virkelig gi deg ros for:D

    SvarSlett
  3. Julebordet var så koslig, er så glad du ble bedre utover kvelden! :D

    Hahah,
    (etter nesten 2 timer med "Life of Ryan");
    Stine: "Åjaa, er deet Ryan Sheckler?"
    Da lo jeg.:p

    Men sant, han er meget delicious

    SvarSlett
  4. Haha, jeg er litt treg i oppfattelsen jeg, kjære. Han er digg, og spanjolen var ganske lik jaaa. Sick!

    SvarSlett
  5. Jeg digget skoene de! :) Kjempe søte.

    SvarSlett
  6. utrolig fin i kjolen :)synd du måtte bli dårlig nå da =/ gleder meg til torsdag!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett