lørdag 29. november 2008

Syns dere ikke synd på meg nå?

I går var en koselig kveld. Stine og jeg var på peppes, og spist mer enn vi begge tålte. Men dette rammet hardest utover meg. Selvfølgelig. Jeg merket jeg ble veldig kvalm rett før jeg skulle legge meg. Pyttpytt, tenkte jeg, det var sikkert bare fordi jeg var så mett. Men nei. Klokken 3 våknet jeg, kastet opp og gudene vet hva. Fra 3-6 kastet jeg sikkert opp 100 ganger (ok, det var litt å ta i). Jeg trodde jeg skulle dø
Det værste er ikke det at jeg ble dårlig, men det at det er julebord i dag. Alle som har vært rundt meg vet hvor mye jeg gledet meg til det, og at jeg hadde droppet alt i verden for å være med på det i år. I fjor var jeg nemlig på Trysil, og hadde ikke sjansen til å være med. Kjolen ligger klar, skoa venter og sminken piper etter å bli brukt.
Jeg er såklart bedre nå, men får ikke spise, magen er vond og det samme er hode. Fått i meg vann og en kopp te, mer tør jeg ikke prøve på ennå.

Alkohol og kalkun i kveld kan bli spennende. Jeg tar turen, men blir nødt til å ta det litt rolig om ikke formen er bedre. Det eneste jeg kan si er “hvis det finnes en mann der oppe, så liker han ikke meg..”

dopapir 008dopapir 005

7 kommentarer:

  1. Nei uffda! Så kjipt.
    God bedring nok en gang!

    SvarSlett
  2. Uff, så kjedelig! God bedring :)

    SvarSlett
  3. Uff, håper du blir bedre søte du!! Synes virkelig synd på deg..!<3

    SvarSlett
  4. Addet deg forresten nettopp på facebook<3

    SvarSlett
  5. Jeg ser helsprø ut på begge bildene! Menne du er søt da Stinemor <3

    SvarSlett