onsdag 26. november 2008

Det blir litt ekstra kjipt

Dere vet den følelsen når dere gleder dere skikkelig til noe? Sånn selvom det bare er en liten ting, så gjør den dagen din bra. I dag har jeg hele dagen gledet meg til mamma og jeg skulle på city (lille drøbak city liksom!) og se på kjolen jeg holdt av, og i tillegg handle litt sminke. Men så fikk jeg vite at mørkekjøringa tok lenger tid enn antatt, og at vi ikke var ferdig før halv 8-8. Greit, jeg ble irritert, men mamma og jeg bestemte oss for å dra i morgen istedet. Så kom jeg hjem, og klokka var ikke mer enn halv 7. “Hei mamma, vi drar a!” men nei. Hun er sliten, og nå hadde vi utsatt det. Ok, jeg får vel leve med det.
Så ble jeg glad igjen. Gossip girl går i kveld! Men hey, vi har ikke TV-signal. Av en eller annen grunn står det vi ikke har tilgang til det vi har bestilt, så får ikke tv igjen i morgen. Kunne ikke bare hatt en dårligere avslutning på dagen?
Jeg skal ta meg en lang dusj, ta på pysjen og sette meg med litt lekser. Har faktisk en del ting jeg må få gjort, så kanskje like greit. Mamma og jeg drar og handler i morgen, og da tar vi nok turen til vinterbro eller ski. 
antrekk 013 
Forresten. Jeg kom ikke lenger enn til halvveis i norsk tentamen før jeg satte opp håret. Tok lenger tid enn planlagt da, én positiv ting. Har noen noen tips til hva jeg kan gjøre med håret for at det skal se litt OK ut? Jeg tenker fortsatt over om jeg skal klippe lugg.

5 kommentarer: