onsdag 26. november 2008

I’m just a broken hearted man

075934 075924
I dag har jeg løst hår, og det tenkte jeg dere skulle få bevis på. Kanskje litt feigt av meg, i og med at det er såppas tidlig på dagen. Jeg er sikker på at i bilturen på vei til skolen blir det satt opp igjen. Sorry hår, du fikk ikke så mye luft i dag allikevel.
Ellers i dag står norsk tentamen, mørkekjøring og handling på menyen. Pernille blir kanskje med mamma og meg til Ski, og da skal vi kjøpe sushi. Tanken på rå fisk gjør meg ellers kvalm, men noen få sushi biter forguder jeg. Tunfisk og scampi, mm.

I natt drømte jeg om Pernille, og jeg kom fram til at jeg ikke liker henne, siden hun hverken kjøper Londontur eller Iphone til meg til jul. Da jeg våknet fikk jeg et lite julekick. Nå gleder jeg meg veldig til jul. Drøbak er preget av julelys og nisser nå, og stemninger begynner å stige. Nå trengs det bare litt snø før søndag, da det er juletretenning. Pleier å regne disse dagene, og da er det lite å rope hurra for.
Skal dere på juletretenninga i “byen” deres?

9 kommentarer:

  1. Åå, nå fikk jeg også julestemning. :-)
    Litt rart, men er alltid utenbys når det er juletretrenning i Trondheim. Tror jeg har vært på det én gang eller noe. :p

    SvarSlett
  2. jaaa, jeg skal.
    og så skal jeg på julekonsert idag faktisk. det er så kos.
    LETT at jeg skal komme til Drøbak i julen! :D <3

    SvarSlett
  3. Ja, det skal du Tina. De har hengt opp lysene nå, er veldig koselig :)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Julegateåpning skatt:D høres så harry ut med juletretenning:P<3

    SvarSlett
  6. Vet at du liker meg litt da! Vet aldri hva du kan få av meg vet du. Så best å være snill jente :D hihi

    SvarSlett
  7. Sv: Tusen takk :-)

    SvarSlett
  8. Stine, hvorfor går du ikke med håret utslått da? Er jo ikke noe ille det, mehe <3

    da får du ta deg turen til sommeren eller noe sånt :-D hæhæ!

    SvarSlett
  9. tull&tøys!

    Ah, jeg har bare luktet den grønne jeg.. Hm! Jeg liker den røde nye til Puma faktisk. Jeg er ingen puma fan, men jeg vil lukte som akkurat den, kjempe nammmmm! :-D

    SvarSlett