tirsdag 11. november 2008

Framtid



Jeg har så utrolig mye jeg gleder meg til framover. Fram mot sommerferien har jeg så utrolig mye jeg skal gjennom. Jeg gleder meg, samtidig er jeg veldig spent på om budsjettet holder. Satt meg ned med mamma i går og snakket litt om hvordan jeg skal disponere pengene og lønningene jeg får framover. Nå må jeg klare å spare!
Noe av det jeg vet jeg skal framover er skeikampen med noen av jentene, julebord, fire lokalfester, mange 18 års bursdager, Tyskland med klassen, Alta med laget, Sveits i vinterferien, Trysil, oppkjøring, min 18 års dag mm.
I 2009 skal jeg reise med fly 6 ganger som jeg vet om, allerede før sommerferien. To av de blir alene. Jeg er som sagt livredd for å fly, men føler jeg skal klare å takle det. Tror jeg skal klare meg fint alene, i og med at da har jeg ingen å sutre til. Kanskje blir jeg tøffere av det. Faller det ned hjelper det jo ikke å ha en hånd å holde i de få sekundene før det smeller uansett.
Herregud, jeg føler jeg begynner å bli voksen. Jeg vil ikke vokse opp, men merker jeg ikke har noe valg. Jeg reiser alene, jeg betaler reiser, jeg må sette opp budsjett, jeg har vært hos tannlegen gratis for siste gang og jeg får snart lappen.

4 kommentarer:

  1. jeg er ikke treig skjønner du stine :-( har gjort så mye med den. redigert klippene flere ganger etterhverandre. forsøkt å laste opp her på bloggen, youtube og google fordi ingen ville laste de opp! Men nå har jeg funnet et løsning og gir meg ikke om jeg så skal sitte oppe hele natten :-p Har ordna med det i 4 timer nå :-p Jeg syns jeg skal få litt cred for det ass :-D hehe<3

    SvarSlett
  2. Du går gratis til tannlegen ut det året du fyller 20 da lille venn :P

    SvarSlett
  3. Neei, jeg må betale ett eller annet. Det sa LIV HOLM! Haha.

    SvarSlett
  4. lemon lemon lemon :-D
    haha, er ikke vits å tro jeg vinner på det! Alle liker peach best :-(

    SvarSlett