onsdag 12. november 2008

Saaaw forbanna

I stad var jeg så forbanna at jeg kunne begynt å grine. Vi satt i kinosalen, jeg gledet meg til å høre om turene vi kunne velge mellom i uke 12, men så kom fuckings alpene opp. Herlig det, men det er omtrent kun for idrettselevene og lærerens argument var ekstremt dårlig. Jada, idrettselevene er mer sporty enn oss almenn (næt, vi er bare smartere), men vi kan da stå på snowboard vi også. Og ikke nok med det. Alpene turen varer fra 16-23 mars. Helt herlig det, alle er borte på bursdagen min. Jaja, dere som drar til Alpene går glipp av one hell of a party! Jeg kan visst melde meg på Alpene selv fant jeg ut litt senere, men sjansen for å komme med er nok veldig liten. Bøg.
Over til noe "hyggeligere". Fredagen er det Norgespremiere på Saw 5! Tror du jeg gleder meg eller?! Jeg er ikke 18 nei, jeg vet det, men jeg skal nok få sett den på kino uansett. Jeg bare . Forugder de filmene og har sett alle sånn 40 ganger. Går aldri lei.
Jeg sitter og ler for meg selv og vurdere å ta en spørrerunde, men jeg gidder ikke likevel. Vil dere spørre meg om noe så gjør dere vel det uansett tenker jeg. Eller skal jeg? Nei. Eller? Hei, jeg heter Vinglepetter.

Hvor mange dvd'er tror du vi har? Og savner du å se meg med løst hår? Haha
Btw, tok dere overskriften? haha!

4 kommentarer:

  1. shit det var ikke få.
    Er en stund siden du har gått med løst hår ja. Gjør det imorgen!

    SvarSlett
  2. Savner å se deg i det hele tatt jeg!

    SvarSlett
  3. Haha, får nå se på det, Vilde.. :p

    SvarSlett