torsdag 6. november 2008

My heart goes boom

Jeg har så utrolig mye på hjerte om dagen. Masse tanker og idéer som jeg har lyst å dele med dere. Lagd mange kladder nå, som jeg publiserer litt etter litt. Nå fikk jeg bare en liten trang til å blogge om Marianne. Marianne og jeg ble bestevenner da jeg gikk i 5 og hun i 6. Altså for ca 7 år siden. Vi har hatt én ordentlig krangel, for lengelenge siden. Vi har vært i Spania sammen 2 ganger, Danmark 6 ganger, På Trysil, Vrådal, Geilo og mange andre steder opptil flere ganger også. I tillegg har familiene våre feiret nyttårsaften sammen 4 år på rad. Hun er den eneste jeg klarer å være 4 uker sammenhengende med, uten å krangle. Vi jobber samme sted, bor rett ved hverandre, går på samme skole og har våre interne saker.

Spania 08 (Marianne) 186 

Danmark 2008 091 Spania 08 (Marianne) 300
Dette ble et veldig klisseinnlegg, men vet dere hva, hun fortjener det.
Bildene er fra Spania og Danmark sommerferien 2008. For en stund siden lagde hun en film til meg med masse bilder av oss sammen. Jeg er i gang med å gjøre det samme, nettopp fordi vi har uendelig mange bilder sammen.

3 kommentarer:

  1. DU ER SØØØTEST! <3 Nå er jeg spent på å se hva du har mekka sammen av oss to, altså.:D

    <3<3<3<3<3<3<33<3<3

    - you know me

    SvarSlett
  2. Dere er så søte. Som ying og yang. Sola og månen. Vann og land, tørt og vått. Varmt og kaldt. Osvosvosv. Du skjønner hva jeg mener :D

    SvarSlett