torsdag 27. november 2008

Én god grunn til å ønske meg Iphone

I dag tidlig stresset jeg stumpen av meg for å rekke og legge inn diverse sanger på ipoden min. Crazy loop – mm ma ma, Natasha Bedingfield – wild horses og get far – shining star. Disse sangene hadde jeg gledet meg til å høre på på bussen, i timen, i kantina, på bussen hjem, mens jeg trasket rundt på city, og mens jeg tok sol om jeg skulle det. Ipoden min ville ikke gi meg den gleden, og bestemte seg for å henge seg opp slik den har gjort før. Da får jeg ikke trykket på noe som helst, og den fungerer ikke igjen før batteriet har gått ut og jeg lader den opp igjen. Typisk min flaks. Er det rart jeg gruer meg til å fly fredag den 13?!
Nå sitter jeg i rettslæretimen, med en lærer med en mer grønn skjorte enn jeg noen gang har sett i hele mitt liv. Senere i dag skal jeg ned på city å kjøpe meg sminke. I kveld skal dere få se all den fine sminken jeg har kjøpt, selvom det sannsynligvis ikke blir så mye, i og med at mamma nå har blitt syk..


Har noen et bra pudder de anbefaler? Jeg bruker sjeldent ting på huden, men når jeg skal pynte meg elsker jeg å virkelig "ta av".
Jeg er glad jeg bestemte meg for å bli hjemme fra idrefjäll turen. Menneskene hadde nemlig vært nede for å melde seg på i går, og da var alle plassene gitt ut. Vi hadde ikke sjangs til å være der før 16.30, i og med at vi sluttet på skolen kl 16. Visse mennesker sa påmeldingen ikke begynte før kl 18, så vi rakk det. Men nei, de som var der 16, fikk ikke vært med. Turen var stappa med 9- og 10ende klassinger, som har mulighet til å være med noen år til. Dette var siste sjansen vår. Dårlig gjort, hva?

2 kommentarer:

  1. i.d. Minerals foundation er maaad bra! Har brukt den i snart 2 år og den dekker helt utrolig, ikke noen urenheter som skinner gjennom=) eneste er at den er insane dyr, men det er virkelig verdt pengene!

    SvarSlett
  2. hmm, jeg er så lite ekspert på sminke som man kan finne:)
    men lykke til! skal du ikke på kjole jakt idag? :(

    SvarSlett