torsdag 27. november 2008

I believe I can fly..

.. sa 1000lappen og fløy ut av lommeboka. Vel, det er sånt som skjer en gang i blant. Når du bare ikke klarer å slutte plukke med deg småting, du bare føler du ha. Ikke at jeg har kjøpt så fryktelig mye småting i dag, men fornuftig sminke og en vakker kjole.

antrekk 018 antrekk 014
Var veldig i tvil om kjolen, men når jeg ser nøye på den er den utrolig fin. Og se så heldig jeg var. Siden jeg kjøpte 2 MaxMara produkter fikk jeg med den lille, søte glittertingen med et speil, øyenskygge, foundation og en leppestift. Lucky me.

Nå må jeg skrive ferdig øktplanen om bevegelighetstrening til i morgen, og se ferdig Hancock. Må finne på noe for å holde meg våken før treninga kl 9. Altfor sent å ha trening for min smak, jeg er som regel klar for dusjen i den tiden jeg. Tøflene skriker, men joggeskoa får gleden. Urettferdig, jeg vet.

7 kommentarer:

  1. Du er søt da :D Gleder meg til kos med deg i morgen jenta mi <3

    SvarSlett
  2. så det blei slik en pung på kjøpet:D For en fin kjole:D:D <3

    SvarSlett
  3. Tusen takk :) På søndag kommer det bilde av hvordan den ser ut på. Hoho

    SvarSlett
  4. Utrolig fin kjole :) Søt blogg også

    SvarSlett