fredag 21. november 2008

Ny header og snart avreise!

Nå er klokka 10. 23 ca, og det er bare litt over et kvarter til Camilla og jeg skal humpe opp til Heer for å ta bussen! To jenter, tre bager, to store skibager, en lang strekning og liten tid kan bli en fryd for øyet. Noen skulle ha filmet dette, helt sikkert verdt å se.
Gleder meg så ufattelig til å komme opp på fjellet. Fjelluft er virkelig noe for seg selv, med nysnø, kald vind og bare jaaa. Får samme glade følelse som når jeg nettopp har kommet ut av flyet i Spania, og merker den varme lufta. Bare at når jeg kommer ut av flyet har jeg mer enn en glad "deilig luft" følelse, jeg har også den "herregud, jeg overlevde!" følelsen, og den slår alt og alle. Haha
Har kommet fram til det at håret mitt trenger noe som gjør at jeg faktisk må ordne det om morgenen. Det er slitt, det er alltid i dutt og det er flatt. Noe må gjøres, og det kjapt. Derfor har jeg tatt den beslutningen at når jeg kommer hjem fra Skeikampen, skal jeg kanskje bestille klippetime hos Gina. Er jo luesesong nå uansett, så om det blir mislykket skal jeg nok overleve det for denne gang.

Dette står i huet mitt akkurat nå. Mitt deilig brett som ligger bakerst i klasserommet, og 24 sjokolademelk som er et must.
Nå må jeg gjøre minst én oppgave om databaser, før Camilla og jeg tar utfordringen fatt og går til bussen. De andre møter vi i byen, og da begynner kaklinga. Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. åhhh..herlig header.. fikk skikkelig vinterfølelse nå.. Og sykt lyst til å dra i bakken!<3

    SvarSlett