torsdag 20. november 2008

Neste stopp, fjellet!

hdkj 021 
Ser dere hvor klar jeg er for helgen? I morgen drar nemlig Camilla, Vilde, Mina, Linn og jeg til Skeikampen hvor vi skal tilbringe en helg sammen, bare vi 5 surrehuer på tur. Skal bli kjempedeilig med en helg unna sivilisasjon, hvor vi bare bruker tid på å lage god mat, snakke, se filmer og ikke minst – stå snowboard! De fleste som kjenner meg vet hvor mye jeg gleder meg til å feste fjøla mi på beina igjen, så det skal bli deilig! Blir ikke noe blogging i helgen, i og med at ingen av oss gidder å ta med pc (selvom Camilla og jeg egentlig burde siden vi har tysk tentamen på mandag – men nei.) Gleder meg til å se/være del av 5 kjærringer som drasser bag og skiutstyr fram og tilbake mellom busser og tog. Jeg er klar for sutring, latterkramper, pauser og sure mennesker rundt oss. Dette skal bli så gøy! Jeg er gira. Giragiragira.

Jeg må forresten nevne noe artig. Marianne og jeg har veldig sånn at hvis vi snakker om en ting eller person, så skjer tingen, eller vi møter på person. Det har alltid vært sånn, og i dag var enda et nytt eksempel. Vi snakket om en fyr vi syns er ufattelig deilig, og 2 minutter etterpå kjørte han forbi. Er det ikke vilt? Det syns vi.
En annen ting er at jeg fortalte i dag om en gang for lenge siden jeg sølte cola over den lange skjøtestikkontaktgreia mi. Skjønner dere hva jeg mener? Sånn lang sak med masse stikkontakter i. Vel, i dag skjedde det igjen. Jeg ble stup irritert. Hadde gledet meg til et stort, kaldt glass cola, så søler jeg hele glasset over strømmen, noen lapper, pysjbuksa og gulvet. Det gikk fort over da. Tørket opp og hentet meg et nytt glass, så da var den saken ut av verden.

Nå skal jeg se gårsdagens episode av gossip girl før jeg hopper i sengs. Dere får ha en strålende helg, så blogges vi på søndag. Dere kan jo fortelle hva dere skal i helgen så lenge. Jeg har nemlig IT i morgen, så kommer til å sitte på bloggen et par timer. Mulig jeg rekker et lite innlegg før jeg drar også. God helg, sötiser

3 kommentarer:

  1. Å, jeg gleder meg!
    Dette blir en bra helg :D

    SvarSlett
  2. Aw, så moro for deg :-D (jeg er redd for snø og angst for kulde) Men jeg skulle ønske jeg var litt snowboardpro da ._.

    TA SNOWBOARD BILDER, DET ER KULT! <3

    SvarSlett
  3. jeg synes du skal gå for lugg jeg min bloggvenn :-D hehe! eller kanskje en skrålugg? eller rett lugg, du kler det!

    SvarSlett