tirsdag 25. november 2008

Om å ta valg

I dag har jeg strøket ut en ting fra min to-do list. I morgen skal depositum og lapp levers inn, dersom jeg vil være med til Idrefjäll. Det er siste gang vi har sjanse til å være med, i og med at vi blir for gamle. Men jeg trakk meg og det var ikke et lett valg. Jeg er nemlig slik at jeg liker å være med på alt, og hater å sitte hjemme mens jeg vet folk gjør noe jeg også elsker, og virkelig ville vært med på. Bo på hytte med venninnene, kjøre snowboard hele dagen, og bare hatt det kult. Men nå bestemte jeg meg for at jeg må ta litt hensyn til meg selv, sånn hva jeg orker og har tid til. Dersom jeg hadde blitt med hadde jeg hatt 3 helger på rad hvor jeg var i 3 forskjellige land. Det blir litt for mye for min smak. For å få råd til alt jeg skal må jeg jobbe, og dette må jeg gjøre de helgene jeg har fri. Jeg er stolt av meg selv, og det er mamma og pappa også. Endelig har jeg klart å si nei til noe jeg faktisk vil. Det er surt, og jeg kommer sikkert til å angre når jeg ser at de ikke er på skolen den fredagen de sitter i stolheisen med snowboardet på beina. Men igjen, jeg er stolt og vet det er dette som er det beste.

I hele dag har jeg luktet godt. Jeg har luktet lilla DKNY parfyme, og den står veldig høyt på ønskelista mi i år. Den er rett og slett fantastisk, jeg elsker den!

julegaver

I morgen skal jeg ha norsk tentamen, matte, mørkekjøring og på en liten handletur med mamma. Jeg skal kjøpe en svart halterneck kjole jeg prøvde i dag om ikke jeg finner noe annet. Tror vi tar turen til ski, må sjekke ut Urban osv. Gleder meg. I tillegg fikk jeg en utrolig trang til å freshe opp sminkepungen min i dag, og holdt på å gå amok på meny av alle steder med å kjøpe ny sminke. Men jeg klarte meg, og venter til i morgen. Øyenskygge, eyeliner, pudder og foundation skal hvertfall kjøpes, det er noe jeg trenger. Takk til Pernille som hang med meg på jobbe i dag. You know I love you. <3
Har dere hatt en fin dag?

8 kommentarer:

  1. Aner ikke hvorfor hun leser den! Hun hadde hvertfall utalt seg veldig ufint om vennina mi sin blogg forann hele klassen, hun er et av de verste menneskene jeg veit om, en av grunnene til at jeg slutta på skolen.. Skulket alle hennes timer fordi jeg nærmest hata henne.. haha! Glad jeg slutta..

    Jeg er også nødt til å fornye sminkepungen min, hehe! Trenger solpudder, foundation, eyeliner og stæsjjjj! Har ikke hatt en så fin dag i dag nei, vært veldig syk :(

    SvarSlett
  2. Hun er det! Ufyselig, ingenting posetivt å si om henne jeg altså. Værste lærer jeg noensinne har hatt :-p

    ah, du er heldig som er blitt frisk! Gleder meg til jeg blir det :-D hehe.

    SvarSlett
  3. jeg som var en smule seriøs, så ler du av meg :-( neida! hehe..

    Hva skjer a? <3

    SvarSlett
  4. haha, SANT! jeg var så klikk jeg. skolepcn min manglet knapper og man måtte åpne den med linja eller lignende :p og det bare pga henne! ASJ!

    aha, finner dere ut av det da? <3 jeg har akkurat spist coco popz og skal veldig straks ta meg en dusj! yes

    SvarSlett
  5. den parfymen har jeg, eller den grønne da. men den er himmelsk :D

    SvarSlett
  6. Ja, DKNY lager gode parfymer. :) Har den rød også, ikke værst den heller.

    SvarSlett