mandag 17. november 2008

Sommersavn

I dag har jeg begynt å tenke ut julegaven til Marianne. Siden hun rett og slett er den beste fortjener hun noe helt spesielt. Dette blir bra! Hva det er kan jeg ikke skrive, i og med at hun leser bloggen min innimellom hun også. Lover at dere skal få se etter jul. :-)

Barcelonacup 08 324 Barcelonacup 08 347

Se så vanvittig brun jeg var i sommer. Bildene er fra jeg var i Barcelona med laget mitt på cup. En helt fantastisk uke som jeg savner masse. Neste cupen vi skal på nå er i Alta i februar. Litt kontrast for å si det sånn!
Pleier dere å bli brun om sommeren? Jeg blir som oftest veldig brun, og fargen holder en stund. Å være bleik er noe av det ekleste jeg vet om.

Trysil 07 223IMG_8612 

Når det er sagt skal det sies at jeg gleder meg veldig til snowboardsesongen. Skal stå på lørdag, gleder meg vanvittig mye. Er dere sommer eller vintermenneske? Jeg vet ikke hva jeg er. Om vinteren savner jeg sommeren, og omvendt. Strand, syden, sol og varme er noe av det beste jeg vet. Men det er også trysil, kalde dager, peis og snowboard.

6 kommentarer:

  1. Jeg har så lyst til å dra til Barcelona! Så heldig du er som har vært der :)

    SvarSlett
  2. tenkte jeg skulle svare her jeg :).
    jo tusen takk :). du hadde en veldig fin blogg selv :)..

    kjæresten min sitter i fengsel :), har gjort det i 11 mnd snart, så derfor venter jeg :)

    SvarSlett
  3. Jeg er sommer-menneske:D SUMMERTIME, I MISS YOU<3 vi er to brownie'ser vi Stine mor. Du har så sykt søt blogg! i love it:D

    SvarSlett
  4. hehe! det er braa søta :-D
    men litt morsom drøm da x-D

    Åjaa, du burde misunne oss :D:D

    SvarSlett
  5. Heei :P bra blogg!.
    Kom med flere vblogg, morsomt ;D


    Bli med i konkurransen min på bloggen, bare skriv enn kommentar på innlegge om konkurransen, kanskje du blir trukket ut. Vinneren får ett par øredobber fra Gina Tricot.

    SvarSlett
  6. Takk skarru ha :)
    Tja, får se. Har ikke så veldig mye å videoblogge om akkurat nå. Hehe

    SvarSlett