mandag 17. november 2008

Dunk sa det

God ettermiddag.
Etter å ha vært en tur hos legen og fått de 405 pillene jeg skal ha er formen litt bedre. Å ha hodepine 2 dager og netter i strekk er ganske så slitsom, gitt. Takk gud for sterke Ibux og Paracet. Mandlene mine er like store som epler og åpningen i halsen min er på omtrent 0,02 millimeter. Med andre ord, den er helt tett og jævlig. Har visst streptokokker og må gå på penicillin i 10 dager. Får ikke spilt kampen på onsdag eller trent på en god stund. Håper bare jeg får dratt til Skeikampen i helgen og kjørt snowboard på lørdag. Det går nok det, tror dere ikke?

n616450244_3527478_9989 n616450244_3480277_5563
Bildene er fra i sommer. Gidder ikke akkurat ta nytt bilde nå. Ser ikke ut som jeg har ordna meg siden andre verdenskrig.
Jeg kjeder meg sånn. Jeg er ganske rastløs av meg, så å sitte i sofaen flere timer om dagen er egentlig uaktuelt. Kanskje da jeg skal ty til DVD hylla vår som er ganske så stor. Det var en god idé. Bruker jo to timer på å finne en film, så da går tiden fortere. Ha en fin mandagskveld! I dag er det masse bra på TV!

10 kommentarer:

  1. Så utrolig fine bilder søta!! <3 You're so pretty!!:)
    Kjipt å være syk..Så masse god bedring til deg!<3

    SvarSlett
  2. Du måå bli bra til helga :)
    Nok en gang god bedring!
    Er ikke noe gøy å være syk..

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det! :-D

    Fine bilder av deg.
    Ha en fin kveld videreee! :-D

    SvarSlett
  4. pen du var :-)
    fin blogg

    SvarSlett
  5. SV: bare hyggelig ;)
    jaa, det er noe eget ved den sangen :-)

    SvarSlett
  6. Så pen du er, fine bilder! :)

    SvarSlett