mandag 15. desember 2008

Finner du en mer effektiv enn meg?

Åja, der var det visst en. Var ikke så vanskelig å finne det eller? Camilla og jeg har hatt studiedag i dag, og jeg kan vel si så mye som at jeg har ringt hele telefonlista mi, fyrt i peisen, lagd all mulig dårlig te, sjekka posten.no og ikke minst – rydda kjøkkenet. Ja, jeg har jobbet effektivt med matte, og er veldig fornøyd med meg selv...Sensation white 042Dette er jenta jeg jobbet så effektivt med i dag. Hun gjorde 358 oppgaver, mens jeg gjorde 5. Ønsk meg lykke til i morgen!, jeg har mattetentamen og kun meg selv å takke for 2’ern. Hva bruker dere studiedagene til? Er dere effektive, eller lar dere dere forstyrre av alt og alle rundt dere? Jeg tror jeg har et konsentrasjonsproblem.

4 kommentarer:

  1. Jeg er nok ikke mer effektiv enn deg vil jeg si. :p Når det gjelder prøver og greier så er jeg mer fokusert på alt annet rundt meg, enn å øve, som jeg da selvsagt burde gjøre. Det skal ikke være lett. Soving er også ganske så fristende når man leser i en kjip bok, eller må regne kjipe regnestykker. :p

    SvarSlett
  2. lykke til på mattetentamen søtæ :-)

    SvarSlett