søndag 14. desember 2008

GULL

Norge vant gull, er det ikke herlig?!
Tonje N var fantastisk fra 7 meter’n, Larsen var som alltid fantastisk overalt, og Linka var fantastisk i andre omgang. Landet Norge har noen få stoltheter ifølge meg, og et av de er vårt fantastiske damelandslag i håndball. Fantastisk!
En ting som irriterte meg under kampen, var det vanvittig usportslige makedonfuckerne. Går ann å oppføre seg, kjære, vakre vene. front-25-image-555345Sånn utenom å ha sett kampen har jeg ryddet, støvsugd, vasket og jobbet med en julegave i dag. I kveld skal vi varme opp til jul med litt julemat, og jeg gleder meg. Selvfølgelig skal vi ikke ete hele pakka, da har jeg jo ikke noe å glede meg til til julaften. Men en lite pølse eller to er lov da vettu.

Uken framover nå tror jeg ikke blir store greiene å grue seg til. Det eneste er mattetentamen på tirsdag, men skal nok komme meg gjennom den også.

3 kommentarer:

  1. ah, good to hear. da er jeg ikke helt alene, hehe
    vi fikk trysil genserne våre på fredag
    så nå er det nedtelling av dager
    gleder meg, blir vilt! åh, herlig i påsken å
    da blir man t.o.m brun av å være på fjellet :-D hehe
    om du er snowboardfreak så kan du muligens hjelpe meg. sjekk ut det nyeste innlegget mitt og vurder om jakken og buksen går sammen? hehe

    SvarSlett
  2. var nettopp det jeg tenkte/skrev også
    men siden fargene ikke var så sterke var jeg litt usikker
    men buksen er mørke brun og jakken er svart, grå og lyse rosa
    funker vel
    jadaaa, hvit lue og hvite hansker så blir jeg nøytral og fin
    ellers så kan jeg alltids ta i bruk den GRØNNE jakken min fra i fjor
    dvs. den er grrrøøøønnnn. haha :-D likte sammensettningen din veldig godt btw!!

    SvarSlett
  3. HEIA NORGE! :D
    Jeg elsker å se de norske jentene spill! <3

    SvarSlett