fredag 26. desember 2008

Jeg elsker dagene derpå

I går var vi på en 6 timers lang lunsj i Ski. Var veldig koselig. Masse god mat og godfulle mennesker. Nina kom og hentet meg i 8 tiden, mens jeg var godt i gang med å vorse. Planen var å få alle Andersen folka hjem, men de to eldre var ikke klare til å forlate festen. Nina og jeg dro dermed til Nina, koste oss litt der før vi møtte tre søte jenter og en greit full kar i 10 tiden. Skulle snike oss inn på et sted, men da jeg så at faren til en på håndballaget mitt var dørvakt gikk den planen i dass…. hihi. Så da hang vi like så greit i et hus, spilte julesanger på piano og prøvde å fikse iphonen min. Den hang seg veldig opp i går, men har fått fikset den igjen nå. Lille babyen min.

132349

Love it 

132640

I dag kommer mine søte nevøer, mine herlige søsken og dems kjære for å feire en liten ekstra julaften. Elsker slike dager. Det blir så koselig. Har tradisjon om å samle alle “barna” 2 juledag, til en stor lunsj. I år blir det middag, så jeg er klar for julemiddag nr to! Tror jeg.., Tommel opp for tradisjoner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar