torsdag 25. desember 2008

I’m so lucky lucky

Jeg har fått alt jeg kunne bedt om, og mer.
Jeg fikk iphonen jeg ønsket meg, parfymen, pengene, puta, sex og singelliv skoesken med alle sesongene, og mye mer. Fikk også subwoofer og høytalere til pc’en min, så dette blir bra. Er så utrolig fornøyd med kvelden, og mener jeg i år har fått alt jeg kunne bedt om. Er så evig takknemlig (og ja, litt bortskjemt) for alt jeg har fått. PC250039 
Sitter i senga med pysjen og leker med iphonen min. Love it! Er enda mett etter julemiddagen, som var like herlig som alltid. Er ikke jula bare best herlig?!
Har dere fått noe fint da?

4 kommentarer:

  1. åhhh...iPhone!!<3 Kos deg mest i julen!<3

    SvarSlett
  2. Heldiggris! <3
    ja, bølgetangen er herlig! love it

    SvarSlett
  3. Iphone<3 også i rosa!
    Jeg oser av missunelse! :O

    SvarSlett