mandag 26. januar 2009

Gloss my sporty ass

Jeg gjør meg klar til første treningsøkt for dagen – Bosu på spenst. Man bruker visst en halv ball og står og hopper på den. Dersom jeg får masse energi og ikke blir for sliten av det, kommer jeg til å dra på det hver mandag før håndballtreninga. Jeg føler jeg er i en treningsnarkoman periode. Håper bare den fortsetter. Etter min lange pause fra spenst er jeg så gira igjen at jeg kjører på! Skal dit før skolen i morgen også… Nå begynner jeg ikke før kl 13, så det blir deilig. 

Akkurat nå har jeg spist opp masse, deilig stekt ris med egg, og dusja. Dusja? Ja, dusja. Til tross for at jeg kun skal trene 3 timer nå, så måtte jeg dusje. Har nemlig brukt Elvital shampoo – nutri gloss, og den gjorde håret mitt helt fucked up. En annen på bussen hadde visst hatt sammme problem, nemlig at håret blir fett med én gang det tørker. Greit at det skal gi ekstra glans, men at den legger igjen et fettete lag i håret er ukult. Anbefales ikke! :-)

172217


Skinnende og rent! Glatt og mykt er det også.. Men ikke av den rosa flaska, nei...

5 kommentarer:

  1. liker headeren din nå stine snupp! :-D

    SvarSlett
  2. Det er p.g.a perle proteinene ;) Friøren fortalte meg at alle shampooer med perle proteiner får du fett hår av med en gang ;)

    SvarSlett
  3. Aha! Den suger hvertfall...,
    Takk JK <3

    SvarSlett
  4. deilig! gi meg litt av trengingsmotivasjonen din a :-D
    aw, så søt du er også egentlig, haha :-D

    ja, bloggen min skulle vel egentlig ha het www.puertorico.blogspot.com så mye som jeg sjaser om det, men HALLO. det er store greier :-D hvertfall når jeg får tur i bursdag og har møtt drømmemannen, haha! ikke lett å holde tankene unna!

    SvarSlett
  5. Håndball er den gøyeste sporten så ikke rart man elsker å trene da :D hehe.

    SvarSlett