mandag 26. januar 2009

Bosu!

bosuhopp 

Dere tror sikkert jeg er andpusten, sliten og krokrygga, men nei! Jeg er full av energi og er sikker på jeg kunne løpt en mil på 5 minutter. Så energisk føler jeg meg. Etter Bosutreninga (som var litt vanskelig, slitsomt, men veldig moro), så har laget mitt og jeg spilt håndball i 2 timer. Sammenhengende… I dag har jeg absolutt grunn til å ha god samvittighet. Ååå det er så deilig!

Jeg anbefaler alle til å trene. Har du ikke motivasjon, så dra på et treningssenter. Der blir du motivert med én gang du setter foten innenfor døra, du lukter apparater og høre lyden av vekter som klirrer mot hverandre. Er så uendelig glad jeg har fått tilbake spenst lysten. Det var jo bare å dra rompa si opp dit…

4 kommentarer:

  1. jo mer aktiv, jo mer energi!
    jo mer jk, jo mer lat-snæbb! haha :b det er nesten horribelt! hvorfor er jeg ikke feit? det er et mirakel :) sånn helt alvorlig talt..

    ja, det er det aller verste, avstanden! huffff, men ja.. jeg kommer til å farte mye nedi der i fremtiden :-D hoho! kom å besøk meg i sommer (y)

    SvarSlett
  2. jajajjaa, kom å besøk meg der en eller annen gang da hvertfall ;-D haha! i'll be there 21 mars jeg liksom, darius sin bursdag også bare sånn by the way! har du også bursdag den 21 mars? <3

    en hval ja, akkurat. haha, du kan spøke :-D

    SvarSlett
  3. ah! asså, stas og stas.. entusiasmen min svikter, det er fordi PR tar alt sammen :c men digg er det jo selvfølgelig! har ikke vært på byen eller noe meneh, synes ikke det er så stas heller :-D ikke i sarp!

    hahaha søta!

    SvarSlett
  4. jeg digget kommentaren din mot anonym! you go girl

    SvarSlett