tirsdag 20. januar 2009

HEI PÅ DEG

Altså, for å ikke snakke om historietesten i dag, så nevner jeg heller at Camilla og jeg fikk 5+ på en podcast vi lagde om renessansen for et par uker tilbake. Jeg ble så glad. Jeg trengte virkelig en positiv tilbakemelding fra en lærer, så jeg får følelsen at ikke alt jeg gjør på skolen er for gitt…, Takk, lærer!

IMG_0134

Trynet mitt da jeg gikk ut av døra, og det blåste, regna, snødde, sludda, storma, you name it. Ikke akkurat særlig happy eller? Jeg vet jeg ser ut som en mann.

IMG_0137 IMG_0138

På jobben i dag fikk vi masse salat. Fjell med salat! Og da jeg kom hjem fikk jeg… Gjett 3 ganger. SALAT!

Jeg har planer om å sette igang en konkurranse, men vet ikke hvor mange som faktisk ville blitt med. Vet om en del som leser bloggen min, så skriv et lite pip. Du kan være anonym, trenger hverken ha blogg eller googlekonto, men et navn har du, regner jeg med. Så, ville du blitt med i en konkurranse på bloggen min? Drit i premien, tenker sånn generellt. Skal finne på noe fett…,

8 kommentarer:

  1. lag en konkurranse !!!
    ja ja ja !

    SvarSlett
  2. Pip pip pip :D

    jeg skal vinne konkurransen hva enn det blir, limerick eller ei! hohoh

    SvarSlett
  3. Jaa, jeg blir med på konken din :D

    SvarSlett
  4. Jeg er med hvis det er noe jeg føler jeg mestrer! haha

    SvarSlett
  5. Jeg vil jeg vil jeg vil! :D

    SvarSlett