fredag 23. januar 2009

Jeg er helt kake, bare mye sunnere

Noe har fått meg til å få tilbake spenst-lysten. Før sommerferien var jeg spenstoman, men det dabbet helt av etter sommeren. Så mye at jeg faktisk ikke har vært der siden.., Ikke fortvil, jeg har holdt meg i form med 2-3 håndballtreninger og 1 kamp nesten hver uke. Men nå er jeg tilbake. Spenst er gøy, det er treningslystfremkallende og det er digg. Stine og jeg fulgte mitt gamle program fra før sommeren, så nå verker bein, rompe, armer og bryst. Deilig er det.

Jeg har døds god samvittighet, og med god grunn. Vi hadde tøff gymtime og deretter spenst. Jeg har spist egg, salat og en yoghurt i dag, så med andre ord, jeg har ikke spist så veldig usunt. Fram mot Rhodos skal jeg ligger i hardkjøring. Ikke'no usunt utenom alkohol skal ikke komme inn gjennom denne kjeften, bare så det er sagt. Dumt ting er lettere sagt og gjort..,

IMG_0162

Urovekkende. Jeg har gått med altfor store og tunge øredobber, så det ene hullet har blitt stort. Jeg får altså en q-tips gjennom, hvis jeg fjernen dotten på tuppen vel og merke. Ekkelt, hva?

Resten av dagen skal jeg slappe av og rydde litt til i morgen. Gleder meg sånn, dere får vite hva jeg skal i morgen senere. Det blir så koselig! Skal ta meg en lang, varm dusj, legge meg i sofaen med en stor kopp te og se morsomme serier på tv. Ha en fin fredag!

1 kommentar:

  1. oh, GRATULERER med 5'erne :-D resten av karakterene mine er ikke noe å skryte av da men! bare i norsk, wooho!

    SvarSlett