fredag 23. januar 2009

Oh, what a wonderful morning

Dette er en morgen hvor ingenting ble som jeg trodde den skulle bli. Bare så sinnsykt mye bedre. Jeg gikk ned trappa, trøtt og jævli. – Som vanlig. Tenkte for meg selv:

“Faen. 10 minutter til bussen går. Nå rekker jeg ikke lage no digg til frokost. Da kommer jeg til å bruke penger i kantina. Ååå. Orker ikke brødskive med no dårlig pålegg. Ååh. Hvor er mamma og pappa? Misty!, hysj!”

Men så.. “Stine! Skal du sitte på med meg?" kom det fra kjelleren. Yes! Så da hadde jeg bedre tid enn forventet, så jeg rakk å lage meg eggerøre (som jeg har fått helt dilla på hver morgen), et stort, usunt glass med sjokolademelk, måke litt av gårdsplassen for moroskyld og blogge. Er det ikke fantastisk…

IMG_0149

Trosset kalde fingre for å lage dette til dere. Er det ikke fint? Det er på bilen om du lurer…

073632

Tommelen burde vel egentlig pekt andre vei. Det er ikke sunt, men godt på en tidlig morgen. Jeg drikker den med god samvittighet. Klokken 18 skal jeg nemlig på StepStyrke! Hurra for medlemskap på spenst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar