tirsdag 20. januar 2009

Mens jeg har lest til en test har jeg

  • Funnet ut at en bok kan brukes til så mangt

boooke

  • Hatt rare samtaler med mamma og pappa

Stine: Pappa, kan du massere foten min?
Pappa: Nei æsj
Stine: Jo! Jeg må lese!!
Pappa: Nei jeg vil ikke. Æsj. Vil ikke! Orker ikke. Uff, klarer ikke!
…Så fikk jeg bittelitt fotmassasje.

(Mannen på Tv’en sa at Norge fikk en ny, norsk scoring)
Mamma: En nynorsk scoring? Hva er det a?
(En brasilsk håndballspiller roper høyt med sin store munn…)
Pappa: Jøss, har han svelga ballen eller?
(En skøyteløper har intervju på tv, og lesber litt.. )
Mamma: Han er en liten lesbe.
Stine: Nei, mamma, han er ikke det.
Mamma: Han er lesbete

Tørre, interne spøker. Men morsomt å ha midt i historielesinga mener nå jeg. ..,

3 kommentarer:

  1. Hehe, artige samtaler :) Foreldre er ikke så kjedelige som mange skal ha det til ^^

    SvarSlett
  2. takk for tipzzzz :-D
    jeg må bare få tilbake luktesans, så skal jeg ut å lukte,hehe!
    åå, jeg skulle ønske du så deg nødt til å avbestille sveits turen, så kunne du heller blitt med meg til PR (a) høhøhø. neida, stakkar a!

    SvarSlett