mandag 19. januar 2009

Stjerneparet er tilbake. Eller?

Det var et eller annet som sa klikk i hodet mitt da jeg så den reklamen. Har dere sett at det romantiske paret vi alle kjenner til skal spille sammen igjen? Kate og Jack? Leonardo DiCapiro og Kate Winslet? Jeg fikk helt gåsehus, frysninger, ståpels og whatever, så “tent” ble jeg. Jeg gleder meg til å se en ultimat kjærlighetsfilm, med de skuespillerne som var de første jeg lærte navnet på.

Revolutionary Road

Er det bare jeg som føler jeg må se denne filmen? Den ser søt ut, men først og fremst må jeg se hvordan disse turtelduene spiller sammen, i det som kanskje blir det nye, store filmen? Nei, ingenting slår Titanic noen gang, men det finnes andreplasser…

Jeg må ha over 60% riktig på en historietest for å bestå i morgen, så nå må jeg tilbake til lesinga. Etter jeg har sett ferdig Norge-Egypt da. Og lagd meg litt mat. Og sett på bilder av Håvard Tvedten.

2 kommentarer: