tirsdag 27. januar 2009

Nervene mine tåler ikke dette

Det var så deilig å trene før skolen i dag. Merket at jeg fikk et lite overskudd av energi, ja. Jeg skulle egentlig jobbet i dag også, men byttet vakt med Elise pga håndball på TV. Jeg kunne ikke gå glipp av verken Danmark-Tyskland eller Norge-Polen som spiller nå klokken 2000. Det blir så vanvittig spennende. Danmark slo nettopp Tyskland, så det betyr at Norge har en sjanse til å komme i semifinalen allikevel. Men okei, Polen er Polen.. De har vunnet alle kampene sine, så de kan bli vanskelige å slå. Men kom igjen Norge, jeg har troa på dere!

Igjen må jeg bare nevne stemningen i stua. Den er til å ta og føle på, og jeg hopper opp og ned som en liten drittunge i sofahjørnet og skriker “JA” eller “NEI”. Sånn er det i stua til en håndballengasjert familie når det vises VM på tv. Jeg burde egentlig ha skrevet en analyse av Jeppe på Bjerget nå, men hallo lærer.. Det er VM…,

IMG_0178

IMG_0181

Det er gøy å ta "kjappe” bilder før de andre damene kommer ut av dusjen

Hvem er heitest?
Mikkel Hansen (DK), Kristian Kjelling, Håvard Tvedten eller Frank Løke?

10 kommentarer:

  1. Løke lett, og jeg er utslitt allerede! Let's cross our fingers! :)

    SvarSlett
  2. Børge Lund. Men han ekke der :( Kjelling er noe drit. Oppskryt!

    SvarSlett
  3. nei, han redda mye av kampen. bare synd han rota det til på slutten..... men var ikke bare hans feil. uflaks med dommeravgjørelsene osv. kjelling er en flink kar

    SvarSlett
  4. Fy f***!! Norge skulle vunnet den kampen. Jeg er så sint. Jævlig typisk. Og Mikkel Hansen, ser ikke ut i måneskinn. Klart Kjelling, Tvedten er herlig han også.

    SvarSlett
  5. jeg mener at utseende messig er kjelling oppskryt ;)

    SvarSlett
  6. Åja! Ja, ser den.. Men han er ikke stygg, det skal han ha! Fasongen er nice, da....

    SvarSlett
  7. Løøøøke! digge lips:P

    SvarSlett
  8. hehe.. njaaa. ikke min type! Men HEDIN! NAMMMM :) (og han er faktisk over 40 år! tenk det!)

    SvarSlett
  9. Løke er sweet.
    Og ja, Hedin er hot!! Bare synd jeg ikke skjønner hva han sier..

    SvarSlett