onsdag 28. januar 2009

Sannsynlig kafékos

Jeg har sneket meg inn på et nettverk her jeg sitter på caféen midt på Drøbak torg. Sitter med en kaffelatte på den ene siden, og mattebøkene på den andre. Har nemlig matteprøve om sannsynlighet i morgen jeg må lese til, men jeg føler jeg kan det meste. Tror det skal gå greit! Har satt som mål å få minst 4 i matte, så jeg må skjerpe meg. (Har R-matte, så er ikke så dum som du kanskje tror..)

Jeg har veldig sånn "jeg-er-en-blogger-i-new-york" følelse nå, eller kanskje en "jeg-er-en-liten-Carrie-Bradshaw". Jeg sitter på en café, det snør utenfor, her inne er det varmt og i bakgrunnen spilles rolig, avslappende jazz. Høres ikke dét fristende ut, så vet ikke jeg. Bare se bort i fra mattebøkene, så er dette idyll. Venter nå kun på at mamma skal komme med bussen, så skal jeg tusle gjennom de søte Drøbaks gater hjemover.

Senere i kveld skal jeg en kjapp tur på Bodypump med Betina. Vi har blitt treningskompiser for å si det mildt, og jeg har som sagt fått helt dilla på spenst igjen. Dette blir 3. gangen denne uka, og det er bare onsdag! Passer på å trene forskjellig fra dag til dag da, så jeg ikke blir lei. Deilig! Får overskudd av energi, og jeg har virkelig lagt meg i hardkjør fram mot sommeren. Rekker bare en liten time i dag riktignok, før jeg må hjem å lese litt mer til matte. Skoleskoleskole. Denne terminen blir masete, men når sommeren kommer blir alt herlig! Bare én uke igjen til Alta, to uker til Sveits, så tiden flyr..,

Dette ble et langt, kjedelig og vimsete innlegg. Legger til noen bilder fra skoledagen når jeg kommer hjem, av de kjekke guttene i klassen min.



5 kommentarer:

  1. haha, carry! :-D

    ja fy fader! noen ganger føles det ut som at jeg ikke engang kan ta noen av alle de mulighetene og at jeg er bare en good for nothing tøs som ikke strekker til! haha, drastisk :-b jeg skal kanskje prøve meg som mary kay konsulent snart :-) også skal jeg fly litt rundt på senteret og spørre etter jobb.. om noen trenger meeeg! Men vil jo ikke leve på DET, æh! vanskelig.. reisekonsulent, reiseleder? hmmm..

    SvarSlett
  2. Hei hei:)
    Nydelige de to kjolene i ett innlegg lenger ned (den blå og den rosa), hvilken nettside var det de kunne bestilles på?:)

    SvarSlett
  3. har ikke fått sett saw 5 jeg ;-( snufs! jeg må se den snart.. åh, darius hadde jo den på film (han har tusenvis av de nyeste filmene han se) og da kunne jeg jo ha sett på den da, plager meg så jevli! vi som så på så mange filmer og, yesss! hvordan det egentlig?

    jeg tror den linja passer meg ganske så bra selv altså :-D
    hva kunne du tenkt deg å drive med da? sånn utenom advokat og web designer? <3

    SvarSlett
  4. ah, sånt skjer! sovna vi og, haha.. flaut ass, begynte å snorke høyt siden hodet mitt var bakover hvis du skjønner :b

    åh, media er kanskje noe for deg da? :-D eller hva er det du går egentlig? hmm!

    SvarSlett
  5. du er såå nørd! :)og BTW så syns jeg du skal bli med på corebar, istedet for bosu dritt!!:D

    SvarSlett