torsdag 29. januar 2009

Dette hadde jeg faktisk ikke forventet

Jeg fikk 5- på matteprøven! Gjennom hele ungdomskolen fikk jeg kun 5’ere, og noen 6’ere i matte. I første klasse på vgs, var det en 5’er innimellom, men flest 4’ere. Nå som jeg har R matte i andre klasse, har jeg kun fått 3’ere. Det er ulikt meg, og jeg har vært veldig skuffet over meg selv. I dag fikk jeg en etterlengtet 5-, og jeg er fornøyd. Før ville jeg ikke sett på det som en stor sak, men det første jeg gjorde nå var å ringe mamma. Jeg vet ikke om nyttårsforsettene mine er i ferd med å funke, eller om jeg rett og slett hadde griseflaks. Det får tiden vise..,

IMG_0195

Jeg er ikke støl fra i går, kun i albuen. Albuen faktisk. Syntes ikke Bodypump var noe stas, så kommer nok ikke til å fortsette på det. Skal prøve ut Stepstyrke i morgen, så får se om det er litt mer moro. Bosu var gøy og slitsomt, – det anbefales! Nå må jeg gjøre meg klar til kamp. Damelaget skal spille mot et unuversitetslag i Ås eller noe.. Vet ikke helt jeg, jeg bare spiller når jeg må. :-)

2 kommentarer: