onsdag 25. februar 2009

Away to do what I love the most

God morgen. Har dere sovet godt? Det har jeg.
Jeg var nok den første i verden til å se paradise hotel på nettet i går, i og med at jeg  lå og oppdaterte siden helt til episoden ble lagt ut. Hekta? Neida, bare lyst til å legge seg, men må se paradise hotel først. Så sånn er det.

071339

Jeg sitter klar med mitt turkise ullundertøy og svarte fleecegenser, for nå skal vi til Kongsberg! Kongsberg med klassen er liksom høydepunktet med skoleåret.., Nesten da. I år er det vel Berlin, men you get my point. Jeg elsker det. Sant nok bare en uke siden jeg sto snowboard sist, men man kan aldri få for mye av den fjøla. Knestøtta er på, hjelmen er med og jeg er ready to go.

Kommer ikke hjem før i 17-tiden, så dere får ha en fin dag. Kommer sikkert til å ta en del bilder. Bare håper det er litt mer sol på Kongsberg enn det er her…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar