onsdag 25. februar 2009

Wet wet wet

Kongsberg 037

Kongsberg med klassen var noe litt annet enn Sveits. Vi snakker ikke pudder og raske heiser her nei. Her tilbringer du greie 10 minutter i heisen hver tur, og snøen er våt som nja.., våt. Forholdene var med andre ord ræv, men det var gøy å kjøre uansett. Tryna faktisk ikke en eneste gang, men merker kneet mitt verker. Kneet kan ikke være fucka, sånn med tanke på håndballen og at jeg snart skal tilbringe en hel uke på Trysil.

Nå sitter jeg nydusja og venter på Paradise Hotel episode 11 skal komme ut på nettet. I morgen vurderer jeg å lage en videoblogg igjen. Ikke en sitte-å-snakke-med-seg-selv videoblogg, men en min-dag-i-bilder. Syntes det er så morsomt, og er litt gøy å filme litt underveis i skoledagen..

2 kommentarer:

  1. videoblogg er kuult!!
    hva forventer du av stakkar lille kongsberg, samenlignet med alpene!? haha, syns det var en koselig tur jeg:)

    SvarSlett