tirsdag 17. februar 2009

Det vakke akkurat sänn her det skulle väre da

I bakken er det lag pä lag med nysnö, mens jeg sitter inne med bandasje pä kneet. Kult? Nei. Vet ikke helt ässen det skjedde, men kan väre da jeg falt den ene gangen i gär. Har merket at jeg har hatt litt vondt en liten stund, men nä er det ille. Klarer ikke legge särlig vekt pä det när benet er utstrakt, sä vet ikke helt hvordan det ville gätt i bakken i dag. I tillegg snör det og er litt täkete, sä jeg hadde nok rotet meg bort ifölge tante.. Fader ogsä, jeg som ville sitte i heisen og beundre Emanuel...,

I gär var jeg pä byen alene. ALENE! Gal, jeg veit. Men det gikk bra. Utestedet er ikke langt unna her, og Emanuel holdt meg med selskap hele kvelden. Satt i baren og pratet, trylla og drakk. He's hot! Emanuel er da den hotte snwoboardinstruktören jeg nevnte i et innlegg under her. Hoho.

Heey, jeg har kjöpt meg nye snowboardbriller, en lue og en brun Burtonjakke. Love it! Gleder meg til ä legge ut bilder pä facebook. Har sä utrolig mange kule bilder jeg vil vise dere. Wohoo :)
Skal snart dra pä meg snowboardbuksa og komme meg pä afterski. Har planer om ä möte Emanuel der klokken 5. Hoho. Man kan gä pä afterski uten og ha värt i bakken vet dere. Bahhh, JEG VIL I BAKKEN!!



Jada, mamma og jeg var pä afterski i gär ogsä, vi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar