torsdag 19. februar 2009

Jeg hadde litt overvekt på vei hjem

Da var jeg hjemme igjen. Uheldigvis. Kunne blitt der et helt år til, så mye koste jeg meg. Til tross for at kusina mi begynte på skolen igjen på mandagen, så hadde jeg det døds kult. Dro i bakken alene, og til og med på byen alene. Det høres emo ut, men på Bettmeralp er alle vennlige, og det tok ikke lange tiden før jeg ble kjent med nye mennesker. Emanuel og søte Alain var der jo også hver kveld, så var ikke så stress. Og var det krise, så sto danske Mads bak bardisken. Det var de eneste fra helgen som var igjen., Resten måtte ned til jobb eller skole. 

Jeg skulle prøve å stå snowboard før jeg dro til kusina mi sin leilighet i går, men det var så sinnsykt tåke. Så virkelig ingenting, og ante ikke hvor jeg var. Brukte en halvtime ned, så holdt meg nede. Jeg skal innrømme jeg var litt redd. Med stor snørasfare og tusenvis av bakker er det ikke kult å rote seg bort. Men jeg kom meg ned, hel og i live. Puh..,

P2190004 P2190005 P2190001  P2190008 P2190002P2190011 P2190009

Har i tillegg kjøpt en stooor, brun, Burtonjakke, men gidder ikke ta bilde bare av jakka, så den får dere se senere. Men den er fiin :)
… En del av luene og DC skoene har jeg fått av kusina mi. Har ikke handlet sånn evig mye, har heller gått for de litt “ordentlige og dyre” tingene. Med dette mener jeg parfymen, snowboardbrillene og snowboardjakka, resten er egentlig bare småting.

Orker ikke legge ut så mange bilder her. De ligger på facebook, så dere kan se de der. Jeg savner alt der oppe, hvertfall menneskene, så sitter og ser på de hele tiden…, I want to go back!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se deg i morgen:D:D den stooore dagen:D:D:D TJOHEEEEEEEI <3

    hilsen morgendagens bursdagsbarn!!!
    (Gjett hvem jeg er.....)

    SvarSlett
  2. SÅ sykt mye fint du har kjøpt!:D
    Urettferdig. Hehe!

    SvarSlett