mandag 2. februar 2009

Å herreguuuuud

Hva er greia med at det skal være 15 minusgrader og 8 meter vind i sekundet når vi skal til Alta? Jeg vedder for at det føles som det er 25 minus, så ganger vi det med tre når vi kjører snøscooter i 100 km/t. Gleder vi oss? Tja..,

Gleder meg til å sitte på hotellrommet etter en lang dusj, spise “god” mat og slappe av med jentene i pysjen. Kulden og mørket kunne jeg vært foruten. Hvor mye energi har man igjen til kamp når man bruker alle krefter på å ikke fryse ihjel eller hakke i stykker tenna, i tillegg til at det ikke finnes et solglimt engang. Håper vi får se nordlys, det hadde jo vært koselig..

Jeg vurdere å ta med meg pc’en min, så vi kan se grøssere på kvelden. Men er litt usikker på om jeg gidder, i og med at jeg ikke tror vi får så veldig mye “pause”. Får se! Nå skal jeg ned å varme litt stekt ris med grønnsaker og kjøtt (nam) før Bosu og håndballtrening. Håper jeg får opp øya snart, ellers får jeg vel en del baller i trynet..

IMG_0213

Mer klar for Alta enn økonomitime her, ja.. Hvis det er mulig.

2 kommentarer: