tirsdag 3. februar 2009

Savnet er veldig stort innimellom

Jeg klarer ikke konsentrere meg. Jeg hører på musikk, ser på Oprah og bilder fra sommeren 2008. Dokumentet er åpent, og jeg skriver litt innimellom, men jeg klarer ikke finne kjennetegn på at “Jeppe pa Bjerget” er en komedie fra klassisismen. Hater det. Jeg liker ikke å skrive norsk analyse, som skal leveres i morgen. Jeg har også et prosjekt i historie jeg må få gjort. I dag er vel eneste dagen jeg har tid på en god stund. Fredag er jo den store dagen jeg skal entré det kalde Finnmark. Juhu!

Diverse sommer 091 Å herregud, se det trynet. Jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv tror jeg, samtidig som jeg var dritredd for å dette i vannet. Haha. Herlig dag på sjøen med jentene fra laget.

Diverse sommer 183

Selvom jeg er kjempeglad i snowboard, afterski og boblebukser må jeg innrømme at jeg savner sommeren noe helt ekstremt. Savner å ta med pc’en ut på terrassen og jobbe med skolearbeidet der i bare bikini. Savner sene kvelder i badeparken, med grilling og volleyball, og ikke minst sydenturene.. Sommeren 2009 blir herlig, og jeg gleder meg!
Er du et sommer- eller vinter menneske? Jeg føler at sommeren ikke har noen ulemper i det hele tatt. Alt er perfekt i mine øyne.

Om tre timer må jeg ta bussen opp til jobben. Hadde egentlig planer om å trene først, men det holder hverken kneet eller ryggen til. Tror jeg har vært litt for ivrig de siste dagene, så nå er jeg litt ødelagt..,

4 kommentarer:

  1. savner sommer! :-(
    og snart er du en håndballspillendeeskimopåalta. hahaha, ser for meg at det er seler og pingviner der liksom!
    neie, samme fæn om den er litt infinty aktig, hot ern <3

    SvarSlett
  2. oh, ja det kan jeg forsåvidt gjøre da :-D thank you for tipset

    SvarSlett
  3. å henge bak sånn har jeg alltid drømt om å gjøre ;O

    SvarSlett
  4. Syntes igrunn analyser på skolen ødelegger unges interesse for litteratur :P Man forbinder det etterhvert med noe negativ.

    Sommer er best, sommer hele ååret =)

    SvarSlett