mandag 23. februar 2009

I'm not dead

Jeg vil ikke slutte å blogge, men har mistet litt lysten. Vet ikke hvorfor, er jo disse månedene jeg har mest å fortelle. Kommer nok til å blogge mer framover, nå som skolen har begynt igjen og jeg kommer til å tilbringe mer tid foran pc'en. I tillegg er jeg i de månedene dette året det skjer mest. Mange har bursdag, jeg blir 18, jeg reiser mye, Trysil, jeg har oppkjøring osv. Skal nok fortelle om alt, men ikke før det skjer. Ingen får vite når jeg har oppkjøring, i tilfelle jeg stryker. Så stay tuned.., Elsker å blogge, derfor vil jeg ikke gi meg. Men uansett hvor glad man er i det blir det litt kjedelig i lengden uten kommentarer. Så om jeg skal fortsette må dere nok begynne å legge igjen noen spor. :-)







Tre bilder fra jeg var i Sveits. Jeg hadde på meg verdens største sombrero om lørdagen. Utrolig moro. Savner alt der så sinnsykt. Bakkene, folkene.., Får ikke sagt det nok; - jeg hadde en helt fantastisk ferie. Gleder meg til neste års vintersesong, da går turen til Sveits igjen. Helt klart.
Men nå er jeg hjemme, og har masse å se fram til.

Marianne, bestevenninnen min ble 19 i går, så vi var på café og koste oss. Skrev et hysterisk dikt til henne, men det egner seg ikke for andre ører enn våres. I tillegg blir Siljemor 18 i dag, så gratulerer så mye med dagen, Silje! :-) Kun 3 uker og 5 dager til det er min tur.. Jeg har startet nedtellingen!

3 kommentarer:

  1. DU FÅR IKKE LOV Å SLUTTE Å BLOGGE! PEACE <3

    SvarSlett
  2. HERLIG!!!:)
    gleder meg til du blir 18, TRYSIL<3

    SvarSlett
  3. tramp tramp tramp..
    - ser du sporene mine? :D

    DU MÅ IKKE SLUTTE Å BLOGGE!!

    SvarSlett