lørdag 21. februar 2009

I går var det bare 4 uker, i dag er det litt over 3

Tiden går så fort. Nå har jeg allerede vært i Alta og Sveits, to turer jeg har snakket om og gledet meg til lenge. Sveits var som dere sikkert har fått med dere, – helt fantastisk. Lengter tilbake til fjelltoppen dag og natt, men sitter igjen med bare gode minner.

P2210002 

Var en tur på ski i dag og kjøpte en turkis kjole, glinsende tights og smådeler til bursdagsgaven til Marianne. Jenta mi blir 19 i morgen, mens jeg blir 18 om 3 uker og 6 dager. Har planlagt dagen lenge, og den uken blir vanvittig bra. Mandag til fredag er jeg i Berlin, fredagen jeg kommer hjem fyller jeg 18 og skal feire med familien og min nærmeste, Marianne, og lørdag er det fest med alle jentene mine og Gossip Room. Kom dere på Gossip den 21 mars, dere! :-)

Aner ikke hva planene er for i morgen. Marianne har jo bursdag, men vet ikke hva hun har tenkt seg. Kan hende vi skal til Sverige en liten tur. Hadde passet veldig bra, i og med at jeg har lovet Emanuel og sende litt snus ned til han. Hmmf..,

Nå må jeg få ferdig et prosjekt jeg skulle ha levert før ferien, og fikse ferdig gaven til Marianne. Ha en fin lørdagskveld. Jeg skal se MGP med mamma og pappa, og spise nydelig biff til middag.

2 kommentarer:

  1. Du kan ikke slutte å blogge fordet om ingen kommenterer lenger ,det jo bare vrøvl. Jeg kommenterer jo:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som du reiser en del, høres gøy ut :)!

    Håper du hadde en flott helg <3

    SvarSlett