lørdag 14. februar 2009

Just a little update

Sveits er fantanstisk. Jeg koser meg mer enn jeg har gjort pä lengelenge, og vil virkelig ikke hjem. I gär var kusina mi og jeg pä byen. Kom vel ikke hjem för i halv 5 tiden, sä i dag er vi litt slitne begge to. Mötte sä mange koselige mennesker i gär, sä gleder meg til ä dra ut i dag ogsä. Det beste var da en annen kusina av Desi fikk vite at jeg var "Stine fra Norge", da klikka hu helt. Jeg har mött henne för, men da var jeg 10 är. Hun ble jo helt pä tuppa over hvor flott og gammel jeg hadde blitt. Kjempekoselig.
Har blitt litt gira pä en heit snowboardinstruktör. Hvem blir ikke det liksom? hohoi., han skal dit i dag ogsä daaa, sä.., ehe. :) I tillegg er det en kjempesöt dansk bartender som jobber her. Skal snakke litt med han om ikke han kan holde meg med selskap när desi drar til skolen. Gidder ikke gä ut alene, men vil ikke sitte her og sture heller. Fär seee.

Kan vel si det sänn at dette er snowboardheaven. Bakkene er eviglange, mange og perfekte. Jeg tuller ikke när jeg sier de virkelig er perfekte ä kjöre i. I tillegg er naturen her vanvittig fin. Jeg er fasinert.., Har jo vaert her för, men sist gang var i 2001 sä husker ikke sä altfor mye. Jeg skal nyte de dagene jeg har her, og kan se for meg jeg kommer til ä komme hit flere ganger.

This just came in...
Desi sitter fast i heisen. Hahaha, hun skulle ta heisen ned til cafèen dems og hente litt mat, og pä vei opp satt den seg fast. Stakkar., Pröver ä fä henne ut nä. Sykt glad jeg ikke ble med, jeg hadde fätt helt noia.

Skal gi dere litt oppdateringer innimellom, men blir ingen bilder. Glemte kabelen, sä fär ikke lagt de inn. Dere har noe ä glede dere til! Ha en fin ferie videre, jeg skal pröve ä fä kusina mi ut av heisen, sä skal vi spise. Hejdä

3 kommentarer:

  1. Tusen takk, mihi! å, du er heldig :-D
    er det kaldt eller? hadde vært litt digg å vært et annet sted enn norge nå jaaaa.

    SvarSlett
  2. oh, hahhah! gøy :-D
    jeg ser frem til 21 jeg altså <3

    SvarSlett