torsdag 12. februar 2009

Det skal ikke være vanlig å skyte randoms

Snakker med Nina som er i Brasil på msn nå. Hun er en av bestejentene mine, og jeg savner henne fælt. Jeg vil at hun skal komme seg hjem, hvertfall nå. Hun fortalte meg nettopp at hun og en veninne der nede hadde ventet på å bli hentet. De hadde hørt et smell, sett en fyr hoppe av en motorsykkel og trodde ikke det var noe som helst ille. Helt til de hadde sett fyren løpe til en bar rett ved siden av, å skyte en random. Skyte! De hadde løpt for livet og latt alt de hadde i hendene ligge. Hvor skummelt er det ikke, å vite at folk skyter rundt seg helt uten grunn? Jeg blir hvertfall nervøs og vil ha jenta mi hjem med én gang.

IMG_7411

Dette er mitt siste innlegg før jeg reiser. Skal innrømme jeg har litt reisefeber (hva nå enn det betyr). Kofferten er altfor full, men fortsatt ikke ferdigpakket. Snowboardet ligger allerede i bilen og passet med det altfor stygge bildet er lagt i veska. Jeg gleder meg, og gruer meg faktisk ikke så veldig til å fly som jeg trodde jeg skulle. Er bare 4 dager siden sist jeg fløy, kanskje derfor..,

I morgen kveld på dette tidspunket er jeg på “byen” på Betmeralp, og koser meg med kusina mi og forhåpentligvis noen hotte snowboardere. Hihi. Skal ta masse bilder nå som jeg har fått meg kamera, og skal prøve å blogge litt innimellom. Er jo ikke hver dag jeg er i Sveits..,

Dere får ha en fin vinterferie, så kommer jeg hjem igjen på torsdag. Håper på mange kommentarer så lenge, gjerne fortell meg hva dere skal i ferien og hvor dere skal tilbringe den. Hadebra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar