fredag 27. februar 2009

Lyset i dusjen matcher barberhøvelen

Når jeg dusjer liker jeg å ha på det lilla lyset. Jeg får en slags ro i kroppen når jeg hører på rolig musikk og dusjer i vann som ser lilla ut. Jeg blir glad når jeg kommer inn på et nyryddet og støvsuget rom, så solen fokuserer på positive ting og ikke støvdotter. Jeg elsker å forbrede meg til fest, med å nappe øyenbryn, smøre meg med krem og tasse rundt i morgenkåpe. Jeg ble glad da jeg fikk en mail av mamma i dag, om at jeg skulle få den aller siste barnetrygden inn på kontoen min. Hun vet jeg er litt short of money, så siden det er det siste som blir utbetalt før jeg blir 18, skulle jeg få det selv. Jeg har det med andre ord veldig bra akkurat nå, mens jeg venter på Bijora skal ringe.., Jeg har på følelsen at dette blir en bra helg. 

Torsdag 26 062Torsdag 26 063155220

Det er så deilig å titte ut av vinduet og merke solen i ansiktet. Gi meg sommer!

1 kommentar:

  1. deilig! :D
    så fint rommet ditt ser ut!:D heheh

    SvarSlett